قدم اول ارتباطات

در جزوه قدم اول ارتباطات با مفهوم پیام سر و کار داریم. هدف همه فعالیتهای رسانهای و کنشهای اجتماعیای که طراحی میکنیم ایجاد و رساندن پیام به گوش مخاطبانمان است. اما چرا مخاطبان باید به پیام ما گوش دهند؟ پیامهای ما چگونه بر مخاطبان اثر میگذارند؟ پاسخ این سوالات را در بین این نظریههای ارتباطات میتوان پیدا کرد.
یادتون باشه همه این نظریهها فقط به بخشی از واقعیت توجه دارند، نه همه آن. و همچنین برای کاربست بهتر این نظریهها بهتر است به انتقاداتی که به این نظریه. ها وارد شده هم نگاهی بیاندازید
جزوه قدم اول ارتباطات برای رویداد ایدهپردازی ابابیل القدس طراحی و به عنوان سرنخی برای آشنایی اولیه ایدهپردازان و کنشگران با نظریات ارتباطات ارائه شد. اهمیت این نظریات در این است که کنشگران میتوانند با تکیه بر این نظریات و البته تجربیات میدانی خود کنشهایی موفقتر و کارآ تر طراحی کنند.